maandag 9 maart 2009

Day 6

The hardest part of telling someone what you feel about them, is finding the right words to say at the right time. Words that come from the heart, not the words that are in your head. The right words say so much, the wrong words say so little.

Misunderstanding, Wrong objecting. Misinterperated, whatever you like to call it. I know that what I told you, you know is true. Cause expressing my feelings right out of the blue, is something that I don't often do.

But with you, for some reason, I took a chance to express. I still don't understand why. Because it was the wrong timing. Wrong words being said. What I said, I could've told it much better. I still believe, I was wrong for telling you then.

Knowing now, that the words wouldn't matter, the timing wouldn't matter, I never should've say it. But the cards were dealt, I couldn't play it any better. Simple words to say: Women => SUCK, Love=>SUCK. The only thing that always rules is bloody SEX :o!!! Right?

Signing off...

6 opmerkingen:

  1. Lieftallige MAIKIII♥
    Wow, ik heb je weer heel graag gelezen.Vanwaar ken je zo goed Engels,ben je een Amerikaanse?
    Ga nu naar http://nietsiswathetlijktookditniet.blogspot.com en ontdek ENIGMA ♥Nikki♥, je zal ervan genieten.
    Ook de gedichten van het Hollands meisje MANDY mogen er zijn: http://hernameismenn.blogspot.com
    Tedere groeten xxx
    Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hehe neeh ben niet amerikaans, gwn opgegroeit met bbc xD. Ben meer hollands dan engels. Ma engels klinkt gwn een pakske beter ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Maiki,
    Ik lees wel perfect Engels, maar heb niet voldoende schrijfervaring in deze taal. Mijn taal is Duits. Ik spreek wel Engels maar dan op z’n Amerikaans. Hoofdzaak we verstaan elkaar. Nu, vooral “Thank you and welcome” als volgster van mijn blog, ik ben opgetogen.
    Jouw nieuwe vriendin (heb je al mijn profiel bekeken, we zullen wel verder kennis maken:)
    Nadia xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hehe duits versta ik juist een beetje maar da is omda ik familie heb in zwitserland :p
    anders verstond ik et ook nie :p
    en spreken is een beetje rampzalig bij mij ma soit :p
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je legt het heel basic uit, maar misschien is het net daarom dat het zo overweldigend aankomt. Je opent ogen!

    BeantwoordenVerwijderen